Thursday, July 16, 2009

burppp

Aku rasa loya2... pening.. ngantuk.. sume ade.. aih.. ni penangan diri sendiri ke atau kawan aku kat sebelah ni.. dia pon tgh bertungkus lumus... Mungkin Moli pregnant.. kalau orang yg terhampir dgn kita kan boleh terjangkit jgk..

Dulu masa aku mengandung kn haziq, kew n ai loon yg rasa loya n pening.. hehehe.. so skang secara logik nye kalau aku rasa sure org terhampir dgn aku nye petanda..

Ape akan jadi ek kalaau kite mengandung jadi alergik komputer? wahh.. kalau org tu programmer cam aku cemana? takkan nk berenti kerja.. hehehehe

Tapi yang pasti, skarang aku sgt hepi dgn kerja, belajar, life, family.. Pendek kata sekarang hidup aku sangat bahagia..... Alhamdulillah..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger templates

Blogger news