Monday, August 6, 2012

loteh sedikit gundah.

br smpai dr kj. td g shah alam anta order wan. alhamdulillah... penat rs. tp smpt singgah tmpt abah dn ibu bdk2 ni betenet.. ahaha..

dh 2 mlm aku tido lmbt. smalam 630 pg. bakar kacang dn 5 bekas kuih. mmg mencabar.. yg menanti lg 100++ bekas harus disiapkn.. aku btl2 kene tabah dn kuat semangat. aihhh.. bkn mgeluh order byk.. aku bsyukur sgt2 ats rezeki Allah bg..  Aku brsyukur punya kawan2 dn saudara mara yg xjemu memberi sokongan.. Kalau x sokong dorang xkn order smpai hampir 200 balang kannnnnn... Alhamdulillah sgt2 ats kepercayaan kalian..

Yg merunsingkn aku x tkejar nk siapkn.. Kalau begini xde la xtra nk letak kt kedai. Nk promosikan lg kt tenet, update iklan kt fb dn blog.. Mmg x terkejar kalau gini cr nya.

Mmg aku btl2 perlu kerja kuat!! Semoga diberi kekuatan utk menempuhi semua ni!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger templates

Blogger news