Thursday, October 10, 2013

Pembelajaran setiap hari

2 hari lepas ada sesi knowledge transfer dgn team2 trainer... Knowledge transferbla sgt.. Morw kpd sharing la.. Training tak lama je lg.. 20,000 gov officer akn di train. Wow... Mmg mncabar.. Tp, x sbr pon ada.... Benda dn perkara yg sgt di inginkn..

Sepanjang training blm bermula sblm ni, mmg byk kerja2 lain aku terlibat.. Banyakkkkkkk benda baru aku belajar... Terutama dalam Record Management.. Aku yg mmg sblm ni x pernah tahupon wujudnya bidang ni dlm industri, maka agak struggle jgk lah nk fhm kan every single thing.. System dan business flow..

Disebabkan hari2 dari aku mula join the team, aku akn pastikan! Walaupun sesikit mana aku akan pastikn akan ada benda baru yg aku PERLU TAHU DAN PERLU BELAJAR, alhamdulillah.... Sikit2 ilmu yg dikutip itu amat membantu aku dlm persediaan utk berikan training nnt..

Alhamdullilah, now is the time for me to share all info pada team trainer kesayangan hamba... Sekurang2 nya ini adalah benchmark utk aku nilai sejauh mana pemahaman user nnt.. Alhamdulillah semua very positif..

Sempt jgk aritu sharing berkenaan metafizik.. Hehehe.. Wow.. Semua excited kan? And now semua soalan aku terjawab.. Kenapa org ni character dia mcm ni, kenapa org ni mcm tu.. Semua kerana dia adalah dia... Dia mmg telah didesignkan begitu.. Best! Membuatkan aku rs lbh mengenali mereka...

Semoga ukhuwah dn ikatan ini berkekalan walau contract kami dgn projek ni bakal tamat... Sob sob sob...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger templates

Blogger news