Sunday, November 14, 2010

Ahad masih bekerja..

Arini kene siapkn kerja lg.. kerja x abes2.. Harap lps siap SRS ni aku blh la relax sket.. SRS ni kene siapkn cepat sbb nk pass to developer utk siapkn system.. Dh la user PERKESO ni agak terperinci sket.. depa nk tgk progress every week..

UAT dalam bulan 1, seb baik dh dianjakkan.. On job training 24 January 2011.. Pilot start lps CNY.. Perghhh... Aku berdoa projek ni berjalan dgn lancar... InsyaAllah.. Aku yakin...

Ape pon, tk ada apa yg mustahil.. Perlu sentiasa berfikiran posotif untuk mendapatkn hasil yg positif.. InsyaAllah..

Ape pon, projek kali ni byk memberi input baru pd aku.. Kalau wat coding hanya antara kita ngn computer dn berpandukan document yg ada.. Skarang aku involve from zero. Buat study dan requirement, dan juga documentation..

Walau aku rs marah dn frust dgn company, itu x bermakna aku perlu bekerja sambil lewa setiap responsibility yg diberikan.. Sebab ape? sebab duit aku dpt adalah untuk diberi anak2 makan.. Kalau aku tk ikhlas dn amanah, ia akn menjadi darah daging.. Jadi amatlah tidak sihat jika wang ringgit kita dpt bulan2 tu bukan dr hasil yg kurang baik.. Huhuhu...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger templates

Blogger news