Saturday, November 13, 2010

Kerja hari sabtu..

Disebabkan hari ni abah haziq kene g sekolah ade aktiviti, aku pon mengambil keputusan utk g opis menyiapkn kerja. At least leh dpt replacement leave. Aku bwk Aqilah, sbb diakan BF. So, haziq ikut abah...

Kene siapkn all module utk SRS hari ni. Ade module Maintanence tinggal.. Pergghhh documentation ni slalu kalau proper time line, org siapkn dgn screen design dlm masa sebulan. Aku hampir siapkn seminggu... dalam ms yg sama kt opis aku support existing system jgk..

Walau cemana pon, aku bersyukur, beban dh tugas aku x sebanyak sblm ni. Ade staff baru masuk yg ade pengalaman lbh lama, dan dia la monitor kami.. Alhamdulillah... eP pon dia jg... Sblm ni aku kene jaga semua, amek tau semua. At last???? Nothing.. So aku rs lega sgt2...

Ape lah agaknye hala tuju aku ek.. Untuk aku develop career lbh jauh, mmg aku perlukan pengalaman nk handle semua tu.. Ermm... Walau ade master, tk bererti kalau x cukop pengalaman.. kecuali aku ke arah bidang pendidikan. Master hanyalah satu tiket...

So, kemanakah hala tuju aku? Yang penting aku kene tye diri sendiri, ape sebenarnya yg aku nak? ngee~~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger templates

Blogger news