Tuesday, November 23, 2010

Kah kah kah kah.. Sepetang lawak di pasar mlm

Alhamdulillah ari ni hari pertama kami meniaga pasar mlm di Parking lot carrefour kota damansara... Pasar malam ni setiap ari isnin dgn khamis.. Makanya aku dan suami berkampung la dr tgh ari td utk mempersiapkan diri hari pertama...

Apa yg kami jual?? Target market kami adalah org2 seperti kami.. ngeee~~ Kami yg berbadan hulk hogen ni mmg sgt la susah mencari baju bersize besarrrr... Terutama bj lelaki.. Pompuan pon.. Kalau ade, sure mahal!! G FOS/Reject Shop... Paling2 yg jenama rege dia rm36.. Kire mahal la kan??? So dgn kami rege x semahal itu, tapi kualiti nya kami JAMIN serupaaaaa....

Ok berbalik kepada topik asal.. Ape yg lawak nye??? Lawak sehingga membuat kn tersenyum2 sendri... Sbb dh boring duduk gerai, aku pon bwk haziq round g gerai... Ade satu kedai kakak ni baju2 blouse dia sume rege rm20.. Kire murah la kan.. Belek punye belek, haziq kt " Ibu cepat la ibu... Haziq nk jalan2 lg kt depan tuuu ".. Sekali akak tu menyahut!!! hai laaa... Aku pon tak sure akak ni memain ke, saje nk amek ati aku ke suh beli... dia kata..." Laaaa... anak ke.. akak igt tadi adikkk" "huh??" HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Aku rasa bagai kan ingin terguling2 kt jalan raya tu... Ok la tu sekali sekali memperasan kan diri... Ape pon, hati ku berlagu riang, bersiul2 indah sepanjang sepetang di tapak pasar malam.. HAHAHAHHA... kasik can la.. LAYANNNNN....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger templates

Blogger news