Monday, November 1, 2010

How to improve your grammer?

Jumaat lepas x sempat update blog... Dah la meeting start 830pg.. bila start kol 9, aku slalu jerk smpai perkeso kol 820.. So jumaat tu keluar waktu yg sama.. Skali jumaat ritu Jem teruk gile babas!!!! Sbb ujan pg tu!!!!!! Uwaaaaaaaaaaaaa.... Semua committee meeting tunggu aku.. yela.. dh yg mempresentkan diri tu aku... Aduh!! Cemana aku nk buat.. kalau la keta tu leh terbang kan...

Masuk2 blk meeting sume pandang, aiseh.. mintak mangap lah ye.. Then lepas present Pn azlyna tegur grammer2 aku dlm documentation.. Yelah, dh la suh aku buat dlm ms sehari dua tu.. Blk lmbt, kt umah wat keje lg... So mana la aku yg slalu mkn belacan ni nk perfect english grammer aku dlm documentation tu. SPM pon english aku 7!! Ahahahaha... Ape ke jadahnye kan???? Aku pon tatau sbb ape dpt 7.. aku rs aku ni tk la bodoh sgt.. perasaan aku je la.. tp hakikat nya itu lah dia.. 7!

Pn Azlyna tu mmg speaking LONdon.. ckp mmg x de cacat cela pon.. So, how? How to improve my english n grammer? Wah... do i need to type in English in this blog? Why not? If its one of the medium to improve myself? wakakakakka.. janggal e lak ai den.. slalu nulih laju yo tangan haaa... Kok kono nulih bahaso omputih, otak pon kono pk, vocab apo lak nak guno ha.. mardhiah... mardhiah.. Takpo la den usoho kan solang soli nulih dlm bahaso omputih..

Sabtu abah haziq ade aktiviti kt sekolah, kol 11 kuar rumah gi jemput cik yus.. kami kuar g beli barang anak sal.. Tgh ari ade besday party aleesya, cukop setahun.. Besar dh la anak dara si suraj ni.. Kenal dulu suraj ni umo 22.. skang dh ade anak dara dh haaa...

Pas besday parti anak sal, shoot ke puncak alam.. celebrate besday mama.. Sian mama.. Walau mama x penah tunjuk kesedihan dia tanpa insan bernama suami di sisi, aku blh rasakan.. even aku yg kawen 4-5 tahun ni pon kalau gaduh x kena pujuk rs sedih amat2, ini kan pulak mama yg dh 30 thn lbh melayari bahtera, karam di tengah jalan.. Mama mmg seorang insan yg tabah.. Aku berani kerat jari, ayah akan menyesal!!! Dek kerana betina muda tu, dia lupakan semua kesusahan hidup dia alami dgn mama.. Tp slh ayah kah kalau dia pon terkena buatan? Ntah laaa.... Buatan atau dibuat2?...

Ape pon aku tk sabar melihat kesudahan hidup ayah aku bersama isteri muda dia dan anak yg baru lahir sehari lepas besday haziq.. anak perempuan lak tu!!!! Perghh.. nak nye lak muka aku!! ahahahaha.. yelah org kt muka aku ni byk muka ayah, padan muka betina tu.. Ape2 lah labu..

Ntah la.. seperit mana kesusahan dan kehidupan aku, itu bukan alasan utk aku berputus harap.. anak2 segala2nya.. anak2 pembakar semangat, di samping suami..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger templates

Blogger news