Tuesday, July 21, 2009

Day 1 : UAT with end user -SUCCESSS!!!---

Alhamdulillah.. hari ni first dau UAT dengan end user, HTAR.... Semua berjalan lancar..
Cuma yang aku bengang ngn user direct kitorang.. LEPASTGN!!! gile la mamat ni... dh la test case, sign off, everything kami sediakan.. then pg td smpai, angkut pc, cpu.. setup semua... grrrrrrrr... aku mmg hangin!!!! nasib baik ade yus... kalau tak terberanak aku kt situ...

Pas abes UAT terus g faculty... memula teman yus g amek gambar konvo dia.. then lepaks kt foyer smpai kol 10... uwaaa... letih nye.. kalau bukan sbb esk ade presentation, sure aku dh blk...

Sian abang ngan haziq.. balik2 umah,rs tersentuh sgt... kt dapur abang tinggal kan nasi, dgn seketul telur goreng kicap.. sob sob sob... sian abg.. aku mmg bz.. esk pon lps uat terus pg kelas... huhuhu... khamis je relax jap.. tu pon nk study.. ade quiz pd jumaat mlm.. Blk lmbt lg!!!! Uwaaaa...

Pas tu pg2 esk sabtu tu ade kelas lagi.......... walau penat ngn bz cemana pon, tk jgk kurus2 aku ni.. hehehehe...

Tkpela...Antara pengorbanan yg aku perlu lalui... InsyaAllah.. berkat bimbingan dr suami tercinta... segalanya kn dipermudah kan.... AMIN...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger templates

Blogger news