Thursday, May 31, 2012

Business Trip : Guangzhou 4 May 2012 - 9 May 2012

Perniagaan melangkah lagi satu tapak kehadapan.. Alhamdulillah.. Tidak sesia aku ke tanah besar.. Pelbagai peluang perniagaan dpt di lihat.. Dari sekecik2 bende, dan sebesar2 barang..

Aku g sana nk ambil brg2 meniaga.. Pendrive, Memory card, Tablet.. Itu pon tersasar2 la jgk nye barang shopping sendirik... Alang2 g sana kan.. Nak raya ni, baik aku amek baju2 raya budak2 skali.. ahakss.. alasan ler tu...

So, kepada sahabat yang nak follow utk next trip aku ke sana, blh la kontek aku ye.. Antara barang yg aku sempat sebat adalah..


















Yeah... akan ku ulang ke sana lagi.. insyaAllah................ 10 bintang untuk KAK AWE!.. :D

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger templates

Blogger news