Monday, July 16, 2012

Hekzzz

Aisehh.. ade la cerita pasal minah yg tak abes2 mengutuk aku tu.. aku tatau la kan, aku mmg dah block dia dr FB aku.. Nyemak sey tgk gambar dia naik. Dengan status2 poyo nak mampusss, mcm aku tatau kau jenis macam mana. Aihhhh...

Ni laki aku la gtau. n tunjuk. kalau tk x hingin aku nk amek tau langsung pon psl dia. Dah la baik2 dgn aku mengata aku mcm2 kat belakang.. Siap becerita pulak tu.. Ape jenis manusia ntah! Perangai mcm bajet bagus gileeeee tak hengat.. semua org dlm dunia ni semua x betul. Kau saje yang MAHA hebat konon nya..

Ajak berdepan x berani, ckp je pompang2 dlm fb.. hek elleeehh.. mmg jenis ckp xmo kalah. Ckp besar saje. Aihhh.. aku mmg x leh sabar org hina aku.. jgn ingat aku x ade maruah utk sesuka hati kau nk ckp mcm2.. Jenis kau ni mmg jenis x sedar2 diri. Jenis rasa diri btl dan hebat. Semua orang kau nk kondem kau nak ngata. Tak payah la skang nk belagak konon kau baiiiikkk sangat... amek berat sgt pasal org tua kau... Hekkkzzz...  Looser seh!

Aku mmg bengang ngan minah ni dan tatau la bile aku blh maafkan dia. Dah la x rasa bersalah mengata aku.. fitnah aku lg.. pas tu terus dan terus rs x salah.. sbb ape? sbb diri bajet bagus dan dh jd amalan mengata dan mengutuk org... sbb tu x rasa salah.. mak mertua kau pon ko leh ngata.. Apetah la lagi aku kan... kannnnn....


2 comments:

Cinta Misteri said...

Haduiyaiiiii terbaca N3 ni pepagi Ramadhan ni plak.Relax laaaa Dear, manusia mmg mcm tue, eloklah kalau dah delete dia dr FB, dpd hati sakit asyik kutuk dlm hati kannnnnnnnnnnnnn

Cinta Misteri said...

Salam Ramadhan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger templates

Blogger news