Saturday, October 6, 2012

Otak tengah II

Sejak aku mengetahui mengenai otak tengah, sememangnya aku tak lena tidur.. setiap malam aku menggoogle.. masa tu aku x konfiden aku akn terjebak, tp niat mmg terlintas kerana bagi aku masih ramai anak melayu perlu di aktifkan otak tgh.. Sebab bende ni sgt baru.. aku sgt teruja kerana betapa kagumnya kuasa Allah..

Disebabkan aku ni mmg suke menganalisa, maka selamat hari raya lah... Sampai aku rasa insyaAllah org tanya aku blh explain mengenai otak tengah..

Tapi memang btl lah, kalau kita dok fikir benda tu hari2, benda yg aku rs satu masa dulu mcm agak mustahil aku akan menjadi salah seorang yg pakar mngaktifkan otak tengah kanak2, tetapi kini, insyaAllah dalam masa setahun aku akn setup Training Center aku sendiri untuk aku sebarkan ilmu Allah ini untuk anak bangsa, demi agama dan negara.. Semoga dgn teraktifnya otak tengah ini, kita menjadi setanding serta setaraf dengan bangsa lain... InsyaAllah..

Haziq mngikuti kursus tu 2 hari.. Dia mampu membaca dan mewarna tdengan mata tertutup.. bunyi nya agak janggal kan? tapi itu lah hakikatnya.. Apabila otak tengah telah diaktifkan, mmg pembelajarannya semakin mudah.. Kini haziq sudah mampu membaca.. Alhamdulillah...


2 comments:

absolute said...

Adakan otak tengah tu setiansa aktif selepas di ransangkN

absolute said...

Adakan otak tengah tu setiansa aktif selepas di ransangkN

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger templates

Blogger news