Saturday, May 31, 2014

Sesuatu harus dilakukan..

To be honest ikut rasa mmg nk tarikh diri je... Hari2 perasaan bercampur baur.. Nk quit, nak teruskan... Hakikat aku ase dh sedikit tawar hati...

Aku ase aku bkn sj mangsa disebabkan org2 lama benti, maka aku kene cuci apa yg ptt, tapi aku mangsa politik dalaman sendiri...

Arghh... Ni la masalah bile dah kebanyakan nye org kite.. Senang cete ginilah, org yg dh 2 thn lbh dlm pojek ni pon masih blh kata x tahu, kami yg br setahun jagung ni nk kene tekan siapkan dn mahirkan semua???

Technically and process... Pecah pale... Sblm ni aku mmg semangat sgt nk membantu SME, sbb dia sensorang kene uruskan..  Mmg kelaut.. Bila x kemana kene hentam. Bkn dibimbing. Tp bila dh lalui seoalah2 benar2 diluar kemampuan.. Dn aku rs mls nk hadapi kt2 tohmahan client, ayat menghiris qalbu.

Yg buat aku rs hangin semula bila baca ayat2 yg di tulis seseorang yg msg ms hr ke tiga. Psl katanya projek ni under department lain. So xde team. Nk mintak tlg kene request. Ayo ma ayo pa. Ini projek ade satu team. Dn spttnya semua team kene beri kerja sama. Kami yg br join ni jd mangsa menadah semua! Seb baik ms last uat ade wakil app team..

Honestly bila dorang kt appteam terlibat utk compliance ni mmg sgt x logik. Sbb dorang yg dr awal amek requirement dn terlibat functional. Sptt effort yg perlu ditambah utk buat compliance ni x la se struggle kami yg msk br  setahun. Aihhh... Tatau la ape yg pihak atasan nmpak dn rencanakn..

Tp sekali lg sejujurnya, aku rs aku x mampu nk teruskan.... Uwaaaaaa.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger templates

Blogger news