Monday, May 31, 2010

Bercuti kerana pantang..

Alhamdulillah hari ni dah genap 34 hari aku berpantang... Pantang la konon.. Huhuh.. Mmmg mcm tk pantang.. tp still jaga jgk mana2 yg ptt jaga.. Alhamdulillah Aqilah x meragam.. Haziq pon baik... tak byk ragam.. aku mmg sengaja x anta nursery sbb nk gemok kan sket badan dia.. aritu ms aku masuk spital sblm bersalin, mmg dia kurus btl.. Kesian aku tgk, first time tgk pas kuar spital sblm besalin tu, rs nak menangis... Alhamdulillah.. 2 hari lepas g kedai makngah, sume kt haziq dah berisi...

Walau skarang dah ada 2 org anak, kasih dan sayang aku pd haziq x pernah berbelah bagi.. Ms mengandung aritu slalu fikir, cemana la nk syg 2 org anak serentak.. ihihih.. blh pulak aku terfikir mcm tu.. Sbb mmg haziq satu2 nye cahaya mata kami ms tu.. Tapi skarang, walau adik dh lahir, sayang ibu pd haziq masih mcm dulu.. Dan sayang ppd Adik pon mcm ibu saya abang haziq... Tak berbelah bahagi..

Mcm tu la pengorbanan ibu kan.. Ibu sayang kalian berdua hingga ke akhir hayat ibu..
Pd suami tercinta, dialah teman sejati ku ketika susah dan senang... Cinta juga yg tidak berbelah bahagi pada nya.. I love u abang.. :D

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger templates

Blogger news