Monday, June 20, 2011

Benar2 tidak berkemampuan..

Esok last day aku di CMG.... Masih terdapat kerja yg x siap.. 3 hari minggu lepas masa berabis kt investigation kt issue yg tiba2 jadi... Ujung minggu ni ptt kene wat analysist terperinci melalui finding yg aku dpt berdasarkan data.. Tapi x mampu lak ase.. 2 hari ni pon aku bz.. Biasa la ujung minggu adalah hari bersama family.. Tapi memikirkan ini la sisa2 terakhir bakti/pertolangan yg blh dihulurkan.. Yelah kan, selagi aku bekerja dgn cmg, selagi itu adalah tanggung jawab aku... Benda dh ade, nk diolahkan dlm bentu report/document.. ayo yo yo...

Ermm... jam dah kol 1:45 ni... dok pandang je report ni.. ape la aku nk buat... hahahaha.... Pastu mata tgk tb tgk industan.. cemano la nk fokus.. btl2 la ase tk mampu nk memerah otak ni ha utk memikir... hua hua hua...

1 comment:

Mia Zahra said...

last day adalah masa utk enjoiii pupu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger templates

Blogger news