Monday, January 3, 2011

Tahun 2011, tahun setel semua hutang...

Sebelum memulakan apa2 kerja di ofis, aku amek kesempatan tulis blog.. Kalau kt umah mmg tak nye tersempat.. Alhamdulillah, tahun ni aku dengan rasa terharu tambah cam tak percaya aku mencecah era 30-an! Wahhhh... Dulu aku rs kalau org umor 30-an tu mcm dh tua sgt.. Tp aku rs cam aku masih 20-an.. Ahakss... Itu perasan namanya...

Usia ini aku dianugerahkan 2 cahaya mata.. Alhamdulillah.. 2010 banyak suka duka di lalui.. So, aku dh tutup buku tu rapat2.. Now nk bukak buku baru.. Ekceli kan, aku x la rs teruja mcm sblm2 ni bila masuk thn baru, sbb tetiba tepikir, tahun baru kita kan 1 muharam.. Alla tetibo lak ai ghaso cenggitu.. Tapi 2011 kalender omputih ni la semua urusan2 di kira baru..

Oleh yang demikian, aku berazam untuk 2011 ni, aku janji aku akan :
  •  Balik SHARP 530 pm. Abes2 paling lewat pon kol 6pm. Sebab kesian kt budak2 ni last 2 months aku asek blk lambat... uhuhuh.. Maaf kan ibu ye sayang2 ibu..
  • Bangun seawal 530am. Bgn mandi dan solat jemaah dgn Cikgu Zul.
  • Buat sarapan dan bekalan untuk aku, cikgu zul, haziq dan bubur Aqilah
  • Tido selewat2 kul 11pm
  • Lipat baju hari2...(ahaks.. benda aku paling mls nk buat)
  • Masak dinner hari2, NO EXCUSE! (Sedia asal mmg masakje, cuma last 2 months slalu blk kerja lambat, menjadikan aku pon liat... Maafkan Ayang bang, tahun ni kite akn jd orang yang paling berdisiplin seantero dunia!)
    Buat masa ni, ini yang aku berkobar2 nak laksanakan.. InsyaAllah akn menyusul to do list lg.. Ape pon, Aku berdoa agar tahun 2011 lbh baik dari sblm2 ni..

    Amin..


    No comments:

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Blogger templates

    Blogger news