Sunday, October 3, 2010

Aqilah masuk 5 bulan dan Haziq 3 tahun..

Alhamdulillah.. Dah abes study.. dh ade ruang bernafas.. Tapi masih menyesuaikan diri untuk membahagikan masa untuk kerja, anak2 dan suami... Yelah dulu sorang je anak, skang bertambah tanggungjawab.. Nasib baik la aku dikurniakan suami yang memahami.. Namun aku tetap akn berusaha untuk menyesuaikan keadaan... Sbnrnya apa yg ase kelam kabut tu sbb skang ni ase penat tu x cm b4.. Mmg terasa letih tu lbh sbb menyusu badan kot..

Aritu ade baca artikel, sekali bf selama 20 minit tu umpama berlari diatas treadmill selama 1 jam atau berenang satu pusing swimming pool. Ngeh ngeh ngeh.. tapi kan aku tak jgk kurus2.. makin bulat ade la sbb ase lapar je.. x hengat nye lapar rasa...

Seperti di khabarkan aku masih menyesuaikan diri untuk menguruskan segalanya setiap hari.. Skangni, lipat baju pon seminggu x tentu skali.. hahaha.. benda paling aku x suka buat... Masak mmg konsisten hari2.. Sbb kalau masak, mmg puas ati makan.. leh tambah2 kan.. Cemana la nk kurus asek fikir makan je..

Basuh baju, sapu rumah, kemas rumah.. Semua tu tidah dilakukan hari2.. huhuhu..

Ape pon aku sangat gembira dengan kehidupan yang serba lengkap skarang.. walau x mewah, tp dalam keadaan berkeserhanaan dan bahagia disamping keluar tersayang..

Semoga hubungan dan kebahagian ini berkekalan sehingga akhir hayat..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger templates

Blogger news