Monday, October 25, 2010

HUjung minggu yg penat...

Jumaat malam Alhamdulillah ade rezeki sket, aku masak spegethi.. Abahnye Haziq tetiba request.. dia kt dia rindu spegethi aku.. ihihi.. maklum la last masak masa wat besday haziq setahun yg lalu.. Abah haziq kata dia mkn spegethi kt tmpt lain sume x sedap cam aku masak.. ahakss.. kemkang kempis idung aku... Saje la tu nk puji2 sbb nk suh aku masak... kekekeke...

Kebetulan mlm tu Ina nk mai.. sbb nk jumpa Aqilah, sekali harung abang pon jemput skalik iwan n waty... Kebetulan mama n rubi pon mai skali.. elok la tu... order sate.. so melepak2 kan diri beramai..

Sabtu lak pepagi buta dh betolak ke seremban.. Fiza tunang.. umangai... meriah betul.. Aku tumpang gembira.. Walau kemesraan tu x ada seperti aku ngn a-ty, aku ngn oche, aku ngn ulfah, namun aku bersyukur dpt g and terpancar kegembiraan di muka fizah...

Aku doakan kebahgian dan hubungan itu berkekalan hingga ke akhir hayat nya...Mmmg nampak keserasian antara mereka.. Alhamdulillah...

Lps kenduri fiza kami ke Tmn Bkt Chedang amek kunci umah semban kt pak ngah... lepas tu terus shoot ke puncak alam sbb nany ajak g mkn2 sbb kt nk banje sempena besday haziq..

Umang ai.. ponek boto bejalan ha...

SMpai umah kol 930 terus pengsan!!

Ahad lak ado bowling.. Tournament cikgu sekolah2 abah Haziq.. Tak ponah2 den main bowling complete satu game.. skali ni aku main terus 3 game!!!! Gile hebat!! hahahahaha... Ponek ponek.. tgn menggigil2.. maklum la x lamo x baling..

Blk tu g jenjalan2 smpai ntha kenmano2 ntah abah Haziq bwk...

Blk umah, rehat2 jap, masak.. Abah Haziq request lg masak kurma.. ihihih.. peberet katanya.. ihihih..

Lepak2 jap, picit jerawat abah haziq, pastu??? ZZZzzZzzzzzzZzzzzzz.... Niha br bangun sbb nk prepare slide utk present pg ni.. Dah la aku kene present!!! aduh bengang jerk... Ni bukan kerja developer ni!!!! tp lbh dr tu kene buat... Dh la x ade increment!! arrrgghhh.. bengang jerk!

Semoga aku tk terlelap dia depan PC ni ha...... k, sambung memfokuskan diri ha... kot mampu...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger templates

Blogger news