Wednesday, October 27, 2010

Blk lewat lg...

Aduh... aku tak tahu la sama ada aku ni pekerja yg komited ke atau buat2 rajin ke.. hahaha.. Hari ni blk lmbt lg.. Abah Haziq dh marah.. Asyik slalu blk lmbt.. Kalau blk nanti kene wat keje opis jgk.. msalah nye kali ni mmg keje tgh byk.. Ni tulis blog pon sbb sementara nk hilang stressss buat document..

Rs bersalah.. Tapi ape lah daya aku? Aku blk, kerja x siap, esok nk final review requirement... User yg ade dlm workking committee bukan dekat2... Sorang dr lahad datu, penang, sandakan, johor.. Sume jejauh.. Aku kene siapkan FRD.. by friday present kt stering committee dan terus kene sign off... Huhuh... Harap2 x ade perubahan.. mata dh juling abesssss...

Abang,
Ayang minta maaf sgt2.. Bukan saje blk lambat.. Tapi apekan la daya ayang utk blk tanpa menyiapkan kerja.. Walau rs frust ngn CMG kerana rasa tak di hargai, tp kerja tetap kene buat dan siapkan... Ayang tetap cuba buat yg terbaik..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger templates

Blogger news