Thursday, October 21, 2010

Tumbuh gigi..

Alhamdulillah.. gigi Aqilah dh tumboh!! 2 batang kat bawah.. Orang tua2 kata kalau tumboh gigi bawah dulu, budak baik.. hehehehhe.. Amin.. Baik la Aqilah sehingga besar ye... Haziq pon baik jgk.. cuma lasak jerk... Almaklumla budak otak berjalan jerk keje..

2 hari lagi besday haziq.. celebrate pon kami2 jerk.. Bulan ni mmg kopak gile.. 2 tayar pecah! Cermin belakang pecah! Bisnes x laku! takpe.. aku yakin sume tu ujian utk org2 yang bakal berjaya! ngeh ngeh ngeh.. itu semua ayat penyedap ayat je tu..

Ujung minggu ni blk semban, kwn sekolah aku tunang.. Hafizah Omar.. Alhamdulillah.. Aku doakan dia bahagia dan hubungan nya kekal ke akhir hayat... Fiza ni pernah menjadi kawan baik aku yg sangat akhrab masa kami form 1 sampai form 3. Startingnya dia bg aku surat nk jdkan aku kakak angkat.. hehehe.. kelakar lak.. sedangkan kami sekelas sebaya.. Aku simpan lg semua surat2 kami.. Surat tu kaler biru.. 2 hari aku br reply.. Aku kt kita kan sekelas.. So aku kt kite jd the best buddy la.. So kami pon jadi la sahabat..

Sampai la aku tukar sekolah Subang, dia masuk sekolah budak2 pandai.. tp kami still balas2 surat.. Tapi aku igt, cemana panjang lebar aku anta dia hanya akn reply 2-3 baris.. Aiyark.. Lepas tu aku pon kata la nape bls sikit2.. Sekali dia reply surat yg di type dgn font size 20++!!!! Wow.. sejak tu aku pon x reply surat dia.. aku rasa dia cam x ikhlas je nk meneruskan persahabatan.. Tapi aku x pernah lupa persahabatan kami.. Surat2 sume aku simpan..

Sampai la kami jumpa balik masa kawen hafiz dak kelas kami.. Ms tu jumpa la sume geng2 sekelas, geng SIX GIRL!! Ahahaha.. Aku, a-ty, Oche, Ulfah, Ina dan Fiza.. Tapi masa tu dh perasan, fiza ni dh berubah.. Cm x mesra.. yg lin kepala masih gila2 mcm dulu... Biasa la masa dh berubah..

Tapi walau cemana dia berubah, walau cemana dia dingin ngan aku, aku x pernah lupakan persahabatan kami... So, utk memelihara persahabatan itu, aku akn dtg pertunangan dia 23/10/2010 ni.. Birthday dia.. skali samada ngn besday haziq... :D

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger templates

Blogger news