Thursday, October 7, 2010

Perjuangan yang belum selesai..

Skarang ni malaysia bergolak dek kerana isu politik... Bukan la begolak mcm kt indonesia atau thailand tu.. Aku jd addicted utk membaca dan mengkaji segala issue2 semasa ttg politik Malaysia..

Asalnya bila mcm2 cerita ala2 rekaan satu demi satu di dengar.. Dengan itu aku menjadi kn internet sebagai perantara utk aku mengkaji dan mengorek.. Akhirnya aku jd addicted...

Aku benar2 tak faham mengapa orang terlalu benci UMNO? Org melayu pulak tu.. tapi aku yakin ni sume agenda org2 kapir utk melayu sendiri membenci pertubuhan yg selama berpuloh2 tahun memperjuang kan nasib orang melayu...

Ye, tk dinafikan terdapat pemimpin yg korup or pecah amanah, tp bg aku itu masalah individu tersebut... apa yang penting adalah matlamat dn perjuangan parti tersebut..

Daripada kau dok membuta tuli menyokong PKR? yang dh sah2 nmpak sgt awal2 pertubuhan parti tersebut utk memperjuang kan individu tertentu.. PAS? dulu aku sokong jgk sbb dia islamic parti.. tp sejak bersengkokol ngn DAP laknat tu, aku jd meluat dan terserlah kehipokritan meraka ni.

Maka hari demi hari aku sentiasa membaca perkembangan ini... Cuma aku pelik dan jelik, orang melayu sendiri menghina dan membenci UMNO... Mereka ni ibarat manusia yg buta sejarah dan golongan2 manusia yg tidak mengenang budi.. Aku jugak masih belom lahir zaman itu.. tapi kite kan ade internet, kite kan belajar sejarah semasa zaman sekolah dulu... Kaji la, jgn la asek dok dgr apa org kata tanpa selidik.. Ape punye bod la depa ni...

Apa pun aku sebagai rakyat malaysia aku mendoakan kesejaheraan semua umat manusia terutama yg beragama islam.. Dan berharap satu nanti orang melayu akn kembali bersatu..

Kalau la aku di izinkan suami untuk berpolotik... Lama dah aku aktif dan join kan diri... Matlamat aku satu, membantu org yg memerlukan bantuan dan kempen besar besaran untuk menyedarkan orang2 melayu ni.. Aku memberikan 200% sokongan pada PERKASA... Darah aku akn mengalir dengan pantas setiap kali PERKASA berani utk tampil kehadapan utk memperjuang dan mempertahan kan ape yg hak!

Sememangnya perjuangan kite semua masih belum selesai....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger templates

Blogger news