Tuesday, October 26, 2010

Seminggu di PERKESO

Minggu ni aku kene travel ke perkeso.. Uhuhu.. penat btl merentasi jem.. Cemana la org yg travel kije hari2 dr kl atau ke kl ni... tak sanggup btl! Blk umah, masak terus terbungkang x hengat dunia.. Tak larat.. Walau ade kerja harus disetelkan.. Tu yg bangun kol 4 pg utk buat mana2 ptt... Siap kn baju budak, kemas dapur, sambung kerja opis.. Kerja kerja kerja.. Mmg tak abes2..

Presentation smalam? Ntah nape aku blur.. hahahha.. present sblm2 ni ok je.. tk cukop tidur+rehat kot.. Pn.Azlyna kerut2 muka nk paham ape aku ckp.. hahaha.. Dia ckp mmg marbeles.. sgt lancar.. aku tgk ala2 leh jd pengacara 999 lak dia ni.. hehehe.. Aku lak dok ckp ulang2.. AHAHAHAH.. malu... Tapi sume kusyuk mendengar.. dan memberi idea dan pendapat... So kira paham la tu.. Kene belatih ni.. Ntah nape gabra lak..

Seb baik la perbincangan awal ngn Pn Jamilah(Peg Tadbir unit pemumilihan PERKESO) sgt byk membantu.. sekurang2nya dh ade foundation bila meeting comittee ni..

Aih... nak sambung kerja ha.. Ade 2 lagi module di present kan kejap lg kt working comittee... Go Iema Go!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger templates

Blogger news