Thursday, October 21, 2010

Mood menaip

Tetiba terlebih rajin aku menulis blog.. eh tak tulis pon.. menaip ha... Curi2 masa sementara tunggu haziq membuangkan air besarnya... Ntah nape skang rajin lak kan.. hahaha.. rajin bersebab.. kan best kerja kt opis hanya menaip je tanpa menggunakan otak.. type je.. ape yg tertulis ats kertas tu kita type... sure kepala x pening, rambut x byk gugur.. Kerja skang ni ase smpai x cukop urat kt kepala ni nk memikirkan.. Kesan nya? pemikiran tu diteruskan kt anak2.. dedua x reti diam.. ade je projek nk buat.. Almaklumla ms mengandungkan depa ni aku kan wat programming.. tu sume berebut nk tekan kompiter ibu ha...

Satu benda menjadikan aku addicted, membaca blog2 politik... tk kira la blogger pro PKR ke, pro kerajaan ke, pro PAS ke... Sume aku baca dan aku nilai kan sendiri statement2 dorang.. Tp kalau baca blog pro pembangkang mmg slalu bikin darah naik.. meluwap2 rs.. tatau nape.. sebab blog depa terlalu byk benda2 yg bercakap berdasarkan ats org cerita.. bukan fakta..

Tapi mmg, kalau cerita bab politik, dgn sapa saja, blh membuatkan darah aku mengalir dgn laju dan deras... semangat perjuangan kot? ahahahha.. yo yo o jerk ibu haziq ni...

Nak kalu cerita psl politik ngn abang(suami terchenta) perrgghhh... sampai ase dh x hengat dunia dh.. maklumlah kami sekapal.. bukan kapall sink yg tenggelam tu...

Cuma kadang2 ade blogger pro kerajaan ni menggunakan bahasa2 yg agak keras gak.. yg x tergamak dek otak nk mmmbaca... Tp itu hak dorang nk menulis ape pon kan..

Ape pon, HIDUP UMNO!!!! ngeh ngeh ngeh.. sebab UMNO naseb org melayu skang terbela.. Hanya orang2 melayu yg x sedar dek untung ngan tak tau bersyukur je yg menentang.. Adat.. semua organisasi akn ade individu yg pecah amanah.. Tapi, yg penting HALA TUJU yg sbnr dan yg tertulis dlm organisasi tersebut... Kalau matlamat dan hala tuju pon dh sah2 mengenepikan org melayu buat hape la ko nak sokong???

Aku rasa org2 yg benci umno ni yg penah2 x dpt pojek... so dendam la tu.. Dan slalu org yg suke mengondem2 ni tk kira pasal ape pon.. tp sume benda la x kena.. aku dh tgk dah.. org ni mesti PEMBANGKANG!! hahah.. mmg dah attitude dorang mcm tu..

ok, time utk bersiap2 ke kerjaaa.... haziq dh abes berak.. melalak2 panggil ibu.. lbh 5 kalu aku rasa.. kah kah kah.. ibu e dok sebok menaip haaa... ok haziq.. i'm comingggg....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger templates

Blogger news