Thursday, October 28, 2010

Seperti malam2 sebelum...

Seperti mlm sebelum2 ni.. aku perlu menyiapkan document... Esok final review FRD.. Aduh.. nak tak nak kene siapkan... Aku btl2 penat rasa... Ikutkan tak kuat nk hadapi semua ni.. Aku bersyukur sgt abah haziq sgt memberi sokongan..

Blk smalam haziq dan Aqilah dh tido.. :( Maaf kan ibu, anak2 ibu... ni ntah kali yg keberapa ibu balik kalian dh tetido.. uhuhuhu..

Ape pon, satu lg sebab aku kene siapkn sbb ujung bln sebelas aku cuti 2 minggu!!!! Yahooooo!!! Cuti dah approve.. dorang tk leh cancelkan! Yahoooooooooooooo...

Tak sabar nk abeskan masa sepuas-puasnya dgn abah haziq, haziq dan aqilah.. Maklumla abah haziq pon cuti sekolah kan!!! YEaaahhhhh!!!

Lg satu yg buat aku berdebar, lps document ni aku perlu assist developer utk menrealisasikan system ni... Aritu Pn. Azlyna (Head IT Division Pharmaniaga) g ckp ngn user, pembelian barang PERKESO ngn Pharmaniaga blh start November, cuma system ni Mardhiah je dpt menrealisasikan imiginasi kita semua... What??? Besar tk agak2 tanggung jawab tu? Hallamakkk... Nak tegebeh rasa bahu ni ha..

Ape pon, aku akan buat yg mana terbaik dan terdaya... Aku juga doakan semua ni akn berjalan dgn lancar... By January UAT sign off dan implement kt PIlot site.. March roll out satu Malaysiaaa..... hua hua hua... Gud luck ler kt diri sendiri dan working committee yg lain yerrr...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger templates

Blogger news