Tuesday, November 30, 2010

SRS Setel!!

Alhamdulillah.. Suffer 3 minggu menyiapkan document SRS dan URS bakal berakhir!!! YAhooooooooo.. No more stay up, no more going back late from office, no more stressss... Cume ade la nk baiki sket2... Ok what, 3 minggu setel sume siap dpt sign off!!!

So pas ni kene wat data migration format, dan jgk setup projek, what eve developer dh buat, kene la update... Rs rengan sket beban x yah wat coding dh.. Event title aku masih 'Senior Software Developer'. Tapi aku la system analyst, aku la g meeting jumpe user... Kalau di igt n difikirkan mmg rasa down..

Dh la thn ni langsung x de increment, kerja buat x sesuai dgn title aku.. Tp itu bukan alasan utk aku tk wat kerja bersungguh2.. sbb aku telah diberi tanggungjawab dan telah diamanah kan.. Cuma rasa agak tidak di hargai la....

Takpe la.. tunggu dan lihat je la kan... Ape pon, kerja tetap kerja..

Walau mcm mana pon, aku ttp menghargai setiap detik dan saat aku bersama CMG. Dari zero, tatau benda, byk aku pelajari kt sini.. Aku tetap menghargai dan berterima kasih dgn CMG yg memberi aku duit gaji bulan2 tanpa fail plus bonus 2 bln.. Mana la nk dpt kt tmpt lain kan..

Ape pon, kita kene bekerja dgn ikhlas dan hepi.. Supaya tk la rs stress sgt.. hooraayyy!! (nk menyedapkan ati sendiri la tuuuu.. ngeh ngeh ngeh)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger templates

Blogger news