Thursday, December 2, 2010

Skali dua daaa....

Rabu aritu br je submit cuti utk next week isnin, sbb aku ade 9 hari lg annual leave dan 4 hari lg replacement leave.. di sebabkan cuti maal hijrah, aku amek la skali harung...

Lepas meeting ngn team utk project perkeso, dr Touch n Go.. Shortlisted as System Analyst... So aku pon mintak isnin pagi...

Skali tgh meeting ngn org pharmaniaga dpt lg call. Dari APIIT pulak... IT lecturer post.. Halamak... Isnin je la aku cuti pon, so mintak la isnin tgh ari...

Pergghhhh sehari ade 2 interview tu.. Mampukah aku??? Seperti biasa, moto aku Redahkan aje.. Dpt tk dpt blakang cete.. Mana tau rejeki kan... InsyaAllah...

Ape pon seperti biasa berdebar2 la sbb bertahun2 aku x g interview yg btl2 interview yg aku mintak job...

Ms Uitm panggil interview aritu aku x mintak, dorang yg panggil... Tapi ats alasan aku dh bekerja, maka semua dak kelas aku yg g interview tu x dpt... dorang amek dak degree.. nk suh sambung phd.. xpela.. aku yakin ade hikmah nye..

Maka aku perlu la persiapkan diri utk kedua2 interview kali ni.. dedua post berbeda, dan utk APIIT aku kene prepare mock lecture.. Harap2 ade la salah satu sangkut.. Harap2 la... Tp x semua yg kite harapkan tu akn dpt kn...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger templates

Blogger news