Friday, July 15, 2011

Work from Home?

Yeay... Arini smpai minggu depan kami di benarkan work from home... Ihihihi seronok nye rasa... Smalam sblm blk, budak2 yg OJT ade appraisal.. utk nk tetapkan gaji as permanent... So borak2 ngn staff yg dh setahun lbh kt situ... Dorang cete starting dorang fresh grad > 2500.. Woww.. tinggi tu...

Yang buat aku excited tu.... cer teke cer teke.. dorang kt increment kt sini mmg kaw2... max ade yg penah dapat sekali increment rm2500 tu!!!! perrrgghhhhhhhhhhhh.... Increment tau! bukan gaji, increment ni... melelehhhhhh... Ni yang lbh aku bersemangat nk kerja ni.. dorang kt janji komited, project success, increment mmg kaw2...

Skang aku tgh wat study projek baru E-GANUMAJU... Mmmg proper preparation... tk rushing.. aku ade masa nk design, ubah 2-3 kali... then design db... wat ERD, DFD.. seronok.. berbekalkan pengalaman aku di CMG, memang sangat2 berharga... InsyaAllah, seperti mana projek kt CMG, aku akn lbh usaha kerasssss utk membantu membangunkan company... I will grow with the company!! YEaahhh!!

Semoga semua ini dipermudahkan-Nya.... AMIN...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger templates

Blogger news